Accessibility Tools

 

Tard Község honlapja

ÓVODÁS KORÚ GYERMEKEK BEÍRATÁSA

ÓVODÁS KORÚ GYERMEKEK BEÍRATÁSA

 

Értesítjük a Tisztelt Szülőket, hogy a 2016/2017-es nevelési évre az

ÓVODÁS KORÚ GYERMEKEK

BEÍRATÁSÁRA

Tard településen

a következő időpontban kerül sor:

2016. május 4. 800 - 1600

A beíratás helye: Bükk Kincsei Napiközi-otthonos Óvoda

Tard, Rákóczi u. 6.

Ezeken a napokon kell beíratni azokat a gyermekeket, akik 2016. december 31. napjáig betöltik a 3. életévüket, és óvodai jogviszonnyal még nem rendelkeznek.

Az a szülő vagy törvényes képviselő, aki a szülői felügyelete vagy gyámsága alatt álló óvodai nevelésben való részvételre kötelezett gyermeket kellő időben az óvodába nem íratja be, a szabálysértésekről, a szabálysértési eljárásról és a szabálysértési nyilvántartási rendszerről szóló 2012. évi II. törvény 247. § a) pontja alapján szabálysértést követ el.

Felhívom a szülők figyelmét, hogy ha a gyermek 2016. augusztus 31-ig a 3. életévét betölti, a nevelési év kezdő napjától napi 4 órát köteles óvodai nevelésben részt venni. Amennyiben a napi 4 órában óvodai nevelésre kötelezett gyermek óvodakötelezettségét más településen vagy külföldön teljesíti, a szülő köteles arról az óvodai beiratkozást követő 15 napon belül írásban értesíteni a gyermek lakóhelye, ennek hiányában tartózkodási helye szerint illetékes jegyzőt.

A nevelési év első napja 2016. szeptember 1., utolsó napja 2017. augusztus 31.

Az óvodai beiratkozáskor be kell mutatni:

-        a gyermek nevére kiállított személyi azonosítót és lakcímet igazoló hatósági igazolványt (lakcím kártya),

-        a szülő személyi azonosító és lakcímet igazoló hatósági igazolványát (lakcím kártya),

-        a gyermek TAJ kártyáját,

-        a gyermek születési anyakönyvi kivonatát,

-        az étkezési térítési díj csökkentésére jogosító körülményeket igazoló dokumentumokat,

-       amennyiben a gyermeke halmozottan hátrányos helyzetű, vagy napközbeni ellátását biztosítani kell, úgy az ezt igazoló dokumentumokat (gyámhatósági határozat és a szülő vagy szülők nyilatkozata), valamint

-       nem magyar állampolgárságú gyermek esetében a szülő Magyarország területén tartózkodásra jogosító engedélyének másolatát.

Az óvoda vezetője legkésőbb a beiratkozásra kiírt utolsó határnapot követő huszonegyedik munkanapig dönt a felvételi kérelmekről, melyről írásban értesíti a szülőt. Az értesítés tartalmazza a jogorvoslat (fellebbezés) lehetőségét és határidejét is.

Az óvodavezető döntése ellen a szülői felügyeleti jogot gyakorló szülő a közléstől számított tizenöt napon belül eljárást indíthat. A benyújtott kérelemről a jegyző hoz másodfokú döntést.

dr. Hajdu Katalin

kirendeltség vezető

Avar és kerti hulladék égetésének szabályai

FIGYELEM!

2016. április 19-én hatályba lép az avar és kerti hulladék égetéséről szóló 3/2016. (IV.04.) önkormányzati rendelet. A rendelet olvasható az ALÁBBI LINKEN

Vadászterületek határaira tett ajánlatok hirdetménye

Az alábbi linkeken megtalálhatók a következő kódszámú vadászterületek határaira tett ajánlatok:

652400

652700

652800

653403

 

 

 

Eboltás!

HIRDETMÉNY

A veszettség elleni védekezés részletes szabályairól szóló 164/2008. (XII.20.) FVM rendelet értelmében az állat tartója köteles minden három hónaposnál idősebb ebet veszettség ellen saját költségén beoltatni az alábbiak szerint:

a) a három hónapos kort elérteket 30 napon belül,

b) az első oltást követően 6 hónapon belül,

c) ezt követően évenként.

Veszettség ellen csak elektronikus transzponderrel (chippel) megjelölt eb oltható.

Értesítem Tard község lakosságát, hogy

2016. április 12-én 9:00 – 12:00 óráig, és

2016. május 12-én 15:00 – 17:00 óráig

eboltás lesz a Polgármesteri Hivatallal szemben.

A jelölés (chippel ellátás) díja: 3 500.-Ft/eb

Az oltás díja: 3 500.-Ft/eb, amely magában foglalja a féregtelenítő tabletta árát is.

Háznál oltás díja: 4 000.-Ft/eb

Az ebek oltási könyvét hozzák magukkal.

Agresszív, támadó kutya csak szájkosárral vezethető fel.

Az eboltást végzi: dr. Fűrész Bertalan

                               állatorvos

                                                                           dr. Hajdu Katalin sk.

                                                                           kirendeltség vezető