Accessibility Tools

 

Tard Község honlapja

Felhívás! Nyári diákmunka 2019

A fiatalkori inaktivitás csökkentésére, a korai munkatapasztalat és munkajövedelem szerzés elősegítésére a 2013-2018-as évekhez hasonlóan, a Pénzügyminisztérium koordinálása mellett     2019. évben ismét meghirdetésre kerül a nyári diákmunka program.

 

A program keretében foglalkoztatható: 16-25 év közötti, nappali tagozatos tanulói vagy hallgatói jogviszonnyal rendelkező és azt igazolni tudó diák, legfeljebb napi 6 órában.

Foglalkoztatás időtartama: kb. 1 hónap

 

A korlátozott létszámra tekintettel a foglalkoztatásra a diákok jelentkezési sorrendjében lesz lehetőség.

 

Előfeltétel, hogy a nappali tagozatos diák közvetítést kérőként a lakó, vagy tartózkodási helye szerint illetékes járási hivatal foglalkoztatási osztályán nyilvántartásba vetesse magát. Ehhez személyes okmányaival, valamint érvényes diákigazolványával, vagy annak az iskolai tanulmányok befejezése miatti visszavonáskor kiadott iskolalátogatási igazolásával kell – a munkaviszony megkezdése előtt- a járási hivatal foglalkoztatási osztályára befáradni annak érdekében, hogy a programba vonásának előfeltételét jelentő regisztrációja megtörténhessen.

 

Regisztráció: 2019. június 3-tól

 

Az előző évben, években regisztrált diákoknak is újból regisztráltatni kell magukat!

 

Jelentkezni személyesen: 2019. június 20-ig Tard Község Önkormányzatánál (Tard, Rózsa u. 1.)

TÁJÉKOZTATÓ A KUTYÁK VESZETTSÉG ELLENI VÉDŐOLTÁSÁRÓL

Felhívom a lakosság figyelmét, hogy a veszettség elleni védekezés részletes szabályairól szóló 164/2008. (XII. 20.) FVM rendelet 4. §-a értelmében az állattartó köteles minden  3 hónaposnál idősebb ebet veszettség ellen saját költségén az állatorvossal beoltatni.              

Az oltás időpontja Tard településen:

2019. május 9. (csütörtök) 14:00-16:00 Helye: A polgármesteri hivatal épületével szemben (az udvaron).

 

Az oltási könyvet mindenki hozza magával. Az oltás díja: 4.000.- Ft/eb (tartalmazza a féreghajtó árát is)

Kérésre lehetőség van a védőoltásnak az eb tartási helyén történő beadására, ebben az esetben az oltás díja: 4.500.- Ft/eb

Tájékoztatom, hogy a transzponderrel (microchippel) el nem látott eb nem oltható, ezért az oltás napján lehetőség van az ebek microchippel történő megjelölésére. A transzponder behelyezés díja: 4.000.- Ft/eb

A veszettség elleni védekezés részletes szabályairól szóló 164/2008. (XII. 20.) FVM rendelet 4. § szerint Az állattartó köteles beoltatni az ebet az alábbiak szerint: a) a három hónapos kor elérésével 30 napon belül, b) az első oltást követően 6 hónapon belül, c) ezt követően évenként; d) az oltási könyvet megőrizni, és az oltásra magával hozni. Aki a védőoltás beadatásával kapcsolatos kötelezettségét elmulasztja, szabálysértést követ el és 50.000.- Ft-ig terjedő pénzbírsággal sújtható.

Tard, 2019. április 17.

dr. Hajdú Katalin s.k.

kirendeltség vezető

 

A húsvéti ünnepekhez kapcsolódó nyitvatartási és hulladékszállítási rend

 

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a hulladékszállítás rendje nem változik a húsvéti ünnepek alatt.

A hulladékot munkaszüneti napokon, azaz nagypénteken es húsvéthétfőn változatlanul, a korábbi megszokott rend szerint szállítjuk el. Kérjük, hogy a hulladékgyűjtő edényeket és zsákokat a szállítás napján legkésőbb reggel 6 óráig szíveskedjenek kihelyezni.

Ügyfélszolgálatok nyitvatartása:

2019. április 19. péntek (nagypéntek) ZÁRVA

2019. április 22. hétfő (húsvéthetfő) ZÁRVA

Hulladékudvarok nyitvatartása:

2019. április 19 - 20. péntek — szombat ZÁRVA

2019. április 22. hétfő ZÁRVA

A hulladéknaptárak letöltéséhez es egyéb informaciókért látogassanak el a www.bmhnonprofit.hu  weboldalra vagy keressék fel Ügyfélszolgálatunkat.

Ügyfélszolgálat elérhetősége:

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Telefon: +36 21 3500 111

Miskolc, 2019. aprilis 9.

 

Üdvözlettel:

Csehovitsné Nagy Zsuitanna

Ügyvezető

BMH Nonprofit Kft.

XV. KAKASFESZTIVÁL információk főzőcsapatoknak

Információ főzőcsapatoknak!

A főzéshez a szervező 5000 Ft nevezési díj fejében biztosít 1 db kb. 3-5 kg súlyú konyhakész kakast, tűzifát, vízvételezési lehetőséget. Igény esetén lehetőség van további kakasok előzetes rendelésére, beszerzési áron. Helyszíni igénylés esetén a rendelkezésünkre álló készletek erejéig tudunk további kakasokat biztosítani, de előzetes rendelés nélkül az ilyen igények teljesítésére semmilyen garanciát nem tudunk vállalni.

A többi kellékről és hozzávalóról a csapatoknak kell gondoskodnia!

Főzőcsapatok részére a rendezvény reggel 7 órakor kezdődik a kakasok és a főzőhelyek kiosztásával.

A kakasokból készült ételből egy adagot megfelelően tálalva 14 óráig a zsűri részére át kell adni, valamint 5 adag ételt kóstolójegy fejében a vendégek részére kiosztani. Az 5 db kóstolójegy a zsűrizéshez szükséges, ezért visszatérítés nem jár.

Ezen kívül 5 db kóstolójegy leadása után a szervező a nevező csapat részére visszatéríti a kóstolójegy árának 60%-át. Kevesebb kóstolójegy leadása esetén nem jár visszatérítés. Maximum 10 db kóstolójegy visszaváltására van lehetőség!!!

A rendezvényen étel kizárólag kóstolójegyért (TARDI TALLÉR) értékesíthető. Az ezt megszegő csapat kizárható a versenyből.

Az elkészített ételeket mesterszakács vezette zsűri bírálja. Az értékelés fő szempontjai az étel íze, zamata, illata, színe, a higiénia és a tálalás módja. Szintén értékeljük a csapatok sátrának, magának a csapatnak a megjelenését, a legötletesebb, legszebb összbenyomást.

Keressük a 2018-es év legszebb kakasát. A kakasszépségversenyre a helyszínen lehet jelentkezni, nevezési díj nincs. A kakasok számára a rendezvény idejére a szervező ketrecet biztosít.

JELENTKEZÉS

Jelentkezni a letölthető jelentkezési lapon 2018. október 3. (szerda) 12 óráig e-mailben a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen, vagy postai levélben a Tard Község Önkormányzata 3416 Tard, Rózsa u. 1. címen, vagy a 49/432-903 telefonszámon

JELENTKEZÉSI LAP LETÖLTÉSE

A nevezési díjat kérjük 2018. október 3-ig a Tard község Önkormányzatának 11734107-15348829 számú bankszámlájára átutalni! Az átutalás közleményébe kérjük feltüntetni a nevező csapat nevét és a „kakasfesztivál nevezési díj” szöveget!

Nevezés a helyszínen is lehetséges!

Kapcsolat:

Tard Község Önkormányzata

3416 Tard Rózsa út 1

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

06/49-432-903

30/5410681